سلام. به وبلاگ اکالیپتوس خوش اومدی.  هدف از راه انداختن این وبلاگ جز بی هدفی نیست.

پس الکی دنبال مطلب بدرد بخوری نگرد چون هرچی بیشتر بگردی کمتر پیدا می کنی.

من قبل از این وبلاگ چند وبلاگ دیگه هم داشتم و هر کدوم از اونهارو به یک موضوع خاص اختصاص داده بودم.

 ولی این وبلاگها جز ضد حال و وقت گیری و اعصاب خورد کردن هیچ فایده دیگری برای من  نداشتند.
 یه دفه قاطی کردم و در حالی که فریاد می کشیدم همشونو پاک کردم. دیوونه که شاخ و دم نداره. خلاصه می خوام از این وبلاگ یک آش شله قلم کار درست کنم و هرچی دم دستم اومد فرت بریزم توش.


چون خودم عشق دانلود و چتم. لینک دانلود مستقیم و یک مرحله ایی یاهو مسنجر 7 بتا رو براتون میزارم. دانلود این مسنجر از خود سایت یاهو دو مرحله است که خیلی هم وقت گیره.

در نسخه بتا یاهو مسنجر مشکلات و ایرادات مسنجر 6 بر طرف شده و بسیار بهتر از مسنجر قبلی کار میکنه. صورتک ها هم بیشتر شدن.       

 




لینک دانلود مستقیم
 | ۵/ ۸  مگابایت                                  اکالیپتوس

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.oxijen.blogsky.com

سلام دوست عزیز از نظری که به من دادی متشکرم

mojtaba چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ق.ظ http://www.asheghane-dariush.blogsky.com

salam mer30 az inke be weblage man sar zadi dar zemn weblaget aliye faghat man chanta soal dashtam
1 4etori mishe logoye weblag dorost kard ya 1 logo vase weblaget bezarii 2 4etor mishe pevandha ro gozasht 3 4etor mishe link gozasht va tamame in soalat dar morede blogsky hastesh mer30 va mamnon misham az rahnamaiyyeton

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد